F.A.Q.

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål om levering, returnering, ombytning, gavekort og meget mere.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme hverdag, hvis du bestiller inden kl. 16. Pakken leveres normalt inden for 1-3 hverdage efter afsendelse.

Hvad koster fragten?

Fragt koster 42 kr. til PostNord pakkeshop eller 55 kr. for hjemmelevering. Vi tilbyder gratis fragt, når du køber for over 995 kr. Du får altid et trackingnummer, så du kan følge din pakke.

Kan jeg spore min pakke?

Ja. Så snart din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et trackingnummer. Via dette kan du følge din pakke hele vejen, indtil den er leveret hos dig.

Leverer I til udlandet?

Nej, Woodsøe leverer kun inden for Danmark. Vi sender til alle adresser i Danmark (både privat og pakkeshops), men tilbyder desværre ikke international levering på nuværende tidspunkt.

Returnering

Hvor lang returret har jeg?

Du har altid 14 dages fuld returret fra den dag, du modtager din ordre. Derudover tilbyder vi ombytning eller tilgodebevis (gavekort) i op til 30 dage fra modtagelsen, hvis du hellere ønsker det.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Returnering foregår nemt via vores online returportal her. Du indtaster dit ordrenummer og e-mail, vælger de varer du vil returnere og årsag, og får derefter en returlabel (PostNord). Pak varen forsvarligt og indlever pakken i nærmeste PostNord pakkeshop.

Koster det noget at returnere?

Hvis du ønsker pengene retur på din konto, koster returfragten 42 kr. (prisen for returlabel), som fratrækkes dit refunderingsbeløb. Vælger du derimod ombytning eller gavekort i returportalen, er returfragten gratis for dig.

Ombytning

Kan jeg bytte til en anden størrelse eller vare?

Ja. Vi tilbyder gratis ombytning af varer inden for 30 dage fra modtagelse. Ønsker du en anden størrelse eller et andet produkt, skal du bruge vores returportal og vælge ombytning – så ombytter vi varen uden ekstra omkostninger. Eventuel prisforskel afregnes direkte i returprocessen.

Størrelser og pasform

Er jeres varer normale i størrelsen?

Pasformen kan variere mellem forskellige mærker. Generelt angiver vi, om en vare er “normal i størrelsen” på produktsiden. Er du i tvivl, anbefaler vi at benytte størrelsesguiden på produktsiden eller kontakte os for råd – og husk, at du altid har mulighed for gratis ombytning, hvis størrelsen ikke passer.

Gavekort

Sælger I gavekort?

Ja, vi tilbyder Woodsøe gavekort. Du kan købe et digitalt gavekort på vores webshop på valgfri beløb (fra f.eks. 250 kr. og op). Gavekortet leveres elektronisk via e-mail og er gyldigt i 3 år fra købsdatoen.

Hvordan bruger jeg et gavekort?

Når du har et Woodsøe gavekort, kan du indløse det under betaling i indkøbskurven. Indtast blot koden fra gavekortet i feltet til rabat-/gavekortkoder, så trækkes gavekortets beløb automatisk fra din ordre.

Hvad betyder 10% ekstra ved ombytning til gavekort?

Det betyder, at hvis du returnerer en vare og vælger at få beløbet tilbage som et gavekort til Woodsøe i stedet for en almindelig refundering, så giver vi dig 10% ekstra oveni værdien. Du får med andre ord lidt ekstra at shoppe for, som tak for at vælge et tilgodebevis hos os.

Ordre og betaling

Jeg har afgivet en ordre, men ikke modtaget en ordrebekræftelse – hvad gør jeg?

Vores system sender en ordrebekræftelse på e-mail få minutter efter dit køb. Tjek først om mailen kan være endt i dit spam/uønsket filter. Hvis du stadig ikke kan finde den, kontakt os da på e-mail, så vi kan bekræfte at ordren er gået igennem og har korrekt e-mailadresse.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Hvis du ønsker at ændre eller annullere en ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt efter bestilling. Vi pakker og afsender meget hurtigt, så hvis ordren allerede er afsendt, kan vi desværre ikke nå at ændre den. I så fald kan du benytte returretten eller ombytte varen, når du modtager den.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Du kan betale med alle de gængse metoder. Vi accepterer bl.a. Visa/Dankort, Mastercard og MobilePay på webshoppen. Al betaling foregår krypteret og sikkert. Beløbet trækkes først fra din konto, når ordren afsendes.

Kundeservice og kontakt

Hvordan kontakter jeg Woodsøe?

Du er altid velkommen til at kontakte os. Den hurtigste måde er på e-mail til kontakt@woodsoe.dk – vi bestræber os på at svare inden for 1-3 hverdage. Du kan også ringe til os på tlf. +45 22 21 94 24 for akutte henvendelser. Vi er aktive på sociale medier, men for specifikke ordrehenvendelser anbefaler vi e-mail eller telefon.

Har I en fysisk butik?

Nej, Woodsøe har ingen fysisk butik. Vi er en online webshop, så alle køb foregår via vores hjemmeside, og vi sender varerne direkte hjem til dig. (Vores adresse i Odense er kun kontor/lager, ikke en detailbutik med kundebetjening.)

Hvad gør jeg, hvis min vare er defekt eller forkert leveret?

Kontakt os med det samme, hvis du modtager en defekt vare eller en forkert vare i din ordre. Send gerne en e-mail til kontakt@woodsoe.dk med dit ordrenummer, en beskrivelse af problemet og evt. fotos. Vi følger købelovens regler om 2 års reklamationsret og vil sørge for en løsning – det kan være ombytning til en fejlfri vare eller refundering.